
Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, zawarciem i realizacją umów dotyczących sprzedaży produktów i usług.
Utrzymywanie bieżących kontaktów z odbiorcami ciepła systemowego.
Redagowanie pism i prowadzenie korespondencji.
Zapewnienie kompleksowej opieki merytorycznej odbiorcom.
Wystawianie faktur i rozliczanie sprzedaży ciepła systemowego i energii elektrycznej.
Współpraca z działem handlowym i technicznym.
Przygotowywanie analiz, raportów i planów.
Prowadzenie działań promocyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Prowadzenie baz danych obiektów i odbiorców.
Wykształcenia minimum średniego.
Doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta.
Zorientowania na budowanie pozytywnych i trwałych relacji z odbiorcami.
Biegłej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
Mile widziane doświadczenie w pracy z aktami prawnymi.
Zdolności analitycznego i krytycznego myślenia.
Umiejętności prowadzenia negocjacji.
Komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu relacji z odbiorcami.
Samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na lokalnym runku pracy z wieloletnim doświadczeniem.
Możliwość rozwoju zawodowego, rozwijania swoich kompetencji.
Dodatkowe wynagrodzenie w formie premii kwartalnej.
Dodatkowe dni wolne, ruchomy czas pracy.
Dofinansowanie wypoczynku i świadczenia socjalne.
Pakiety medyczne.
Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.