Uruchomiony został system elektronicznego naboru uczniów do szkół ponadpodstawowych.
Termin składania wniosków upływa 14 czerwca (piątek) o godzinie 15.00.
Uczniowie klas ósmych szkół podstawowych mogą składać wnioski o przyjęcie do trzech wybranych przez siebie szkół (link – kliknij tutaj).
Po zarejestrowaniu się w systemie, podpisany przez rodziców/opiekunów prawnych wniosek wraz z dokumentami potwierdzającymi osiągnięcia kandydat dostarcza jedynie do szkoły pierwszego wyboru w celu weryfikacji.
Termin składania wniosków upływa 14 czerwca (piątek) o godzinie 15.00. Wyniki rekrutacji opublikowane zostaną 16 lipca (wtorek). Wówczas to podane zostaną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
Następnie do 19 lipca (piątek) do godziny 15.00 kandydaci potwierdzają wolę przyjęcia do szkoły, a ostateczne listy przyjętych i nieprzyjętych do szkół podane zostaną 22 lipca (poniedziałek).