od dziś, 15 maja, uruchomiony został system elektronicznego naboru uczniów do szkół ponadpodstawowych. Uczniowie klas ósmych szkół podstawowych mogą składać za pośrednictwem strony internetowej, wnioski o przyjęcie do wybranych trzech szkół. Termin składania wniosków upłynie 16 czerwca.
Wnioski składać można tutaj.
Po zarejestrowaniu się w systemie, podpisany przez rodziców/opiekunów prawnych wniosek wraz z dokumentami potwierdzającymi osiągnięcia kandydat dostarcza jedynie do szkoły pierwszego wyboru w celu weryfikacji.
Wnioski mogą być składane do 16 czerwca, do godz. 15.00. O wynikach rekrutacji uczniowie dowiedzą się 18 lipca, gdy zostaną podane do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
Następnie do 21 lipca, do godz. 15.00, kandydaci mają czas na potwierdzenie woli przyjęcia do szkoły.
Listy przyjętych i nieprzyjętych do szkół będą podane do wiadomości 24 lipca.